ΝΑΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ
Administrator
Εν οψη της οργανωσης συμμαχικου στολου, ο οποιος θα τοποθετηθη στις πολεις των νεων μελων της συμμαχιας που εχουν κατω απο 2000 ποντους,θα ηθελα να ζητησω την υποστηριξη του συνολου της συμμαχιας.
Οπως οι περισσοτεροι απο εσας γνωριζεται οταν ο στολος μετατηθεται σε αλλες πολεις, η συντηρηση αυτοματος διπλασιαζεται , ετσι το κοστος για περιπου 90 πλοια βαλιστρες γινεται αβασταχτο. (90x28χρυσα την ωρα =2520 την ωρα )και δεδομενου οτι θα πρεπει να συντηρισω και στολο για την αμυνα των δικων μου πολεων,καταλαβαινετε που ανεβενει το κοστος Απο μερος μου μπορω να αποστειλω το 50% της δυναμης δηλαδη 45-50 πλοια  για αοριστο χρονικο διαστημα.
ΖΗΤΑΩ λοιπων απο εσας ολους να μου γραψετε απο ποσα πλοια ειστε ικανοι να διαθεσετε για την συνολικη αμυνα της συμμαχιας.