μουτσος σε πειρατικο καραβι

ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ
Administrator
Σ' ένα πειρατικό καράβι κάπου σε μια μυστική βάση των πειρατών των 7 ποταμών συζητούν ο καπετάνιος (τρομερός πειρατής και με μεγάλη επιτυχία στις γυναίκες) με τον έμπιστο μούτσο του ο οποίος μούτσος ειναι 40 πόντους όλος και όλος. Ο καπτεν δεν πάει πουθενά χωρις τον μούτσο και ας είναι αυτός 40 πόντους. Ετσι λοιπόν ο μούτσος ξέρει ότι ο καπετάνιος οτι πραγματικά επιθυμεί το έχει δικό του. Τον ρωτάει λοιπόν κάποια στιγμή ποιό είναι το μυστικό της επιτυχίας του.

-Άκου φιλαρακι μου καλό αυτό που θα σου πω, του λέει ο καπτεν,αλλά οτι ακούσεις θα το ξέρουμε μονο εσυ κι εγώ πάνω στην γή. Κάθε φορά που έχει παλίρροια βγαίνω στην πλώρη και καλώ την νεραιδα των πειρατών που μου πραγματοποιεί όλες μου τις επιθυμίες. Αλλα της φωνάζω δυνατά τι θέλω γιατι είναι κουφή. Χρειάζεται λοιπόν προσοχή σε αυτά που της λέω.Την επόμενη φορά θα αφήσω εσενα να πας για μία φορά γιατι πραγματικά είσαι καλο παιδι και σε εκτιμώ και ας είσαι 40 πόντους.Μονο κοιτα να φωνάξεις δυνατά ότι θέλεις από την νεράιδα. Ενταξει;

-Σύμφωνοι, λέει ο μούτσος και περιμένει την νύχτα με ανυπομονησία.

Έρχεται η νύχτα, έρχεται η παλίρροια, φωνάζει ο μούτσος έρχεται και η νεράιδα...

- Τι επιθυμείς ατρόμητε πειρατή, τον ρωτάει...

-Ένα κασονι ΛΙΡΕΣ, φωνάζει ο μούτσος....

και στην στιγμή χάνεται η νεράιδα και στα πόδια του μούτσου εμφανίζεται ένα κασόνι ΜΠΥΡΕΣ....τον πιάνουν τα κλάμματα τον μούτσο από την απογοήτευση του και εκείνη την στιγμή τον βλέπει ο καπετάνιος.

-Τι έχεις ρε; τον ρωτάει...

-Να, Καπετάνιο, βγήκα στην πλώρη ήρθε η Νεράιδα της φώναξα ένα κασόνι ΛΙΡΕΣ και μου έστειλε ένα κασόνι ΜΠΥΡΕΣ......έχασα την ευκαιρία μου να πιάσω την καλή......

-Μα τι μπάμιας είσαι ρε φιλαράκι μου.... δεν σου είπα να φωνάξεις πολύ δυνατά; Εγώ τι νομίζεις ότι ζήτησα την πρώτη φορά; 40 πόντους ΜΟΥΤΣΟ;